اذا محتاج سائق بسيارة فى سريلانكا انسان محترم وسعر رخيص جدا ادخل ولن تندم

الموضوع في 'بوابة السفر إلى دول آسيا الأخرى' بواسطة khalid1972, بتاريخ ‏13 نوفمبر 2014.

هوتيل فور ارب | Hotel For Arab

دليل ماليزيا

1. kha

khalid1972 مسافر جديد

إنضم إلينا في:
    ‏13 نوفمبر 2014
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    أَعْجَبَ:
    0
    Dislikes Received:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    ذهبت الى سريلانكا أنا والعائلة فى عيد الأضحى لمدة 7 ايام وبرغم انى زرت بلاد عديدة فى اسيا الى ان بصراحة طبيعة هذه البلد كانت شىء مختلف جدا رائعة وتحس انها بجد هو ده اللى بدور عليه .

كل شئ كان جميل جدا رحلة بجد ما تتنسي وحبيت بجد اشكر السائق الخاص بنا فى الرحلة اسمه Mr.Anton انسان بجد محترم ومهذب وفى خدمتك 24 ساعة لأى مكان وفى أي وقت .
    كمان تور جايد ممتاز على علم بكل الاماكن وبتاريخها وسعره كان ممتاز جدا ورخيص - فى اليوم الواحد 24 ساعة معاك لو تحب ب 50 $ فقط سيارته صالون واسعة وجميلة ومكيفة .

حبيت بس اعطى هذا الأنسان حقه وأحب أرشحه لو حد حابب يروح مع عائلته ويكون مع انسان مطمن معاه أمين ومحترم ورخيص وسيارة مريحة ده أسمه ,ورقم موبايله .

Mr.Anton
    Mobile :- 0094772950279

واللى حابب يعرف أكتر ‘ن سريلانكا وليه اى سؤال أنا تحت أمره يراسلنى وأنا أعرفه كل شىء من فنادق وأماكن وأسعار وكل شىء بحيث يستمتع وبارخص الأسعار واحب أطمنكم برغم انى أخترت فنادقى 4 و 5 نجوم بس الأسعار كانت مناسبة والفنادق كانت متعة غير طبيعية. وححاول أرفع فى المستقبل صور عن الرحلة .