اذا محتاج سائق بسيارة فى سريلانكا انسان محترم وسعر رخيص جدا ادخل ولن تندم

الموضوع في 'بوابة السفر إلى دول آسيا الأخرى' بواسطة khalid1972, بتاريخ ‏13 نوفمبر 2014.

  1. khalid1972

    khalid1972 مسافر جديد

    إنضم إلينا في:
    ‏13 نوفمبر 2014
    المشاركات:
    1
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    ذهبت الى سريلانكا أنا والعائلة فى عيد الأضحى لمدة 7 ايام وبرغم انى زرت بلاد عديدة فى اسيا الى ان بصراحة طبيعة هذه البلد كانت شىء مختلف جدا رائعة وتحس انها بجد هو ده اللى بدور عليه .

    كل شئ كان جميل جدا رحلة بجد ما تتنسي وحبيت بجد اشكر السائق الخاص بنا فى الرحلة اسمه Mr.Anton انسان بجد محترم ومهذب وفى خدمتك 24 ساعة لأى مكان وفى أي وقت .
    كمان تور جايد ممتاز على علم بكل الاماكن وبتاريخها وسعره كان ممتاز جدا ورخيص - فى اليوم الواحد 24 ساعة معاك لو تحب ب 50 $ فقط سيارته صالون واسعة وجميلة ومكيفة .

    حبيت بس اعطى هذا الأنسان حقه وأحب أرشحه لو حد حابب يروح مع عائلته ويكون مع انسان مطمن معاه أمين ومحترم ورخيص وسيارة مريحة ده أسمه ,ورقم موبايله .

    Mr.Anton
    Mobile :- 0094772950279

    واللى حابب يعرف أكتر ‘ن سريلانكا وليه اى سؤال أنا تحت أمره يراسلنى وأنا أعرفه كل شىء من فنادق وأماكن وأسعار وكل شىء بحيث يستمتع وبارخص الأسعار واحب أطمنكم برغم انى أخترت فنادقى 4 و 5 نجوم بس الأسعار كانت مناسبة والفنادق كانت متعة غير طبيعية. وححاول أرفع فى المستقبل صور عن الرحلة .
     

مشاركة هذه الصفحة

  • ماذا تقدم لكم منتديات المسافرون العرب ؟

    منتديات المسافرون العرب منتدى سياحي من الاخوة العرب المسافرون يهتم في المقالات السياحيه و عرض تقارير مصورة صور و فيديو للسياحه الداخليه و الخارجيه و نقاشات في كل مايتعلق السياحة والسفر. كما يشمل موقع المسافرون العرب على اقسام متخصصه حول أهم الوجهات السياحية التي يقصدها المسافرون العرب.
  • المسافرون العرب العرب المسافرون السياحة في جورجيا المسافرون العرب منتدى المسافرون العرب المسافر السياحة في تركيا السياحة في دبي عروض سياحية hglshtv المسافرون العرب تركيا لنكاوي السياحة في البوسنة السياحة في الفلبين البوسنة سياحة السياحة في اسبانيا السياحة في المغرب السفر الى تركيا السفر الى جورجيا شركة المسافر السياحة في جورجيا السياحة في ماليزيا منتدى المسافر جورجيا سياحة مسافرون العرب السياحه في تايلند
جاري تحميل الصفحة...