1. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. تعرف على المزيد.

أماكن سياحية المنتجع التركواز جوبال لاجون

دليل المسافر العربي قبل السفر

الموضوع في 'بوابة السفر إلى مصر Egypt' بواسطة menna, بتاريخ ‏11 يوليو 2016.

هوتيل فور ارب | Hotel For Arab

دليل ماليزيا

  1. men

    menna رحالة

    إنضم إلينا في:
    ‏18 يونيو 2016
    المشاركات:
    874
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    أَعْجَبَ:
    0
    Dislikes Received:
    0
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    أنثى
    الإقامة:
    cairo
    [​IMG]
    نقول إيه ونعيد إيه على الجونة، خلصنا فيكي كل الكلام! المنطقة البحرية لسه محافظة على مكانتها كأحسن الشواطئ في مصر، وقدرت أوراسكوم للفنادق والتنمية تقدم السنة دي قطعة جديدة من الجنة الأرضية وهي جوبال لاجون، بعد إطلاق المشروع في الربيع تم بيعه بالكامل في وقت بسيط؛ يا جماعة الموضوع كبير!

    المنتجع التركواز مشغول طوال السنة، وسعداء الحظ اللي قدروا يحصلوا على بيوت هناك بـ يستضيفوا أكبر عدد من الضيوف يقدروا عليه، عقارات الجونة دائمًا عليها طلب لدرجة أن الوحدات بـ تبيع نفسها قبل ما تتبني أصلاً.

    بمكانها بين مارينا أبو تيج (منطقتنا المفضلة للسفر) والنيو مارينا، جوبال لاجون بـ تطل على بحيرة زرقاء مبهرة بـ توفر لك الهدوء والراحة بعيدًا عن الزحمة والتلوث.

    جوبال لاجون مشي على نفس فلسفة أوراسكوم للفنادق والتنمية البيئية، وتم تصميمه مع الوضع في الاعتبار الطبيعة والبيئة المحيطة بالمكان، حقيقي أوراسكوم للفنادق والتنمية يستحقوا الإشادة على استخدامهم أعلى أساليب توفير الطاقة.

    الجونة تعتبر مدينة مكتفية ذاتيًا وفيها كل حاجة ممكن تحتاجها، عاوز تسهر وترقص طول الليل وبعدين توصّل أولادك لمدارس كويسة الصبح؟ عاوز تلعب جولف وتروح مستشفى على الطراز العالمي؟ عاوز تسترخي وتركب الأمواج وبعدها تروح على مكتبة تابعة لمكتبة الإسكندرية؟ أكيد عاوز.. أصل التعليم هو المستقبل. طبعًا مش ناسيين الأكيلة: عندك مطاعم عالمية للسوشي والستيك والأكل الإيطالي والفرنساوي تروحهم في أي وقت تحبه.

    بعد كل ده، أكيد مافيش أي داعي للخوف من الشراء في الجونة، وصحيح مشروع جوبال لاجون خلص في لمح البصر، أوراسكوم للفنادق والتنمية بـ تحضر لمشروعات جديدة.
     

    جاري تحميل الصفحة...