صراحةً انتظرت لحد ما الأمور كلها توضح و أتأكد من كل...

الموضوع في 'نادي أسرار السفر' بواسطة Travel Secrets, بتاريخ ‏4 مايو 2017.

1. Hazem Magdy Taha Abouda Fouda

2. Hassan Hamdy

Hassan Hamdy عضو

يعني الناس بتهرب ليه وتجازف وتكسر الفيزا عشان احنا عايشين في بلد الظلم والكوسه بلد المحسوبيه الكل عايز يهج بحثا عن لقمة العيش ومستوي معيشي افضل ملقهوش في بلده الي مش بتدي غير فئات معينه ولنا الله

3. يا بهاء.. واحد صاحبي زوجته أوكرانية وكان رايح معاها من مصر عشان يقابلوا أهلها في جورجيا.. كان حاجز قبل 10 مايو دا.. ورفضوا التصريح الأمني وقالوله ماينفعش يسافر سياحة.. لازم عمل او دعوة من هناك!!!
    ودا صاحبي وأعرفه شخصيا...

4. Mohammed Abdu

Mohammed Abdu عضو

5. حسبي الله ونعم الوكيل ليه كل واحد بيقول يلا نفسي ليه مش بنحب بعض ونخاف على بعض ليه الواحد يعمل الغلط وهو عارف ان في ناس تانية ممكن تتضرر من الحاجة دي

6. Mohamed Anwar

Mohamed Anwar عضو

هو التصريح الأمني للرجال فقط ولا للسيدات كمان

7. David Poctor

David Poctor عضو

8. Adel Poctor

Adel Poctor عضو

بعض من هذه المعلومات صحيح والبعض يحتاج لمراجعة وللحصول على فيزا لجورجيا ممكن الاتصال بنا علي الواتس أب بجورجيا

9. Kamal Karyoke

Kamal Karyoke عضو

عايز اطلع رحلة للبنان ونفسى حد يقولى هتكلف كام واخد فلوس كام وانا رايح وهل فى حد معانا فى البرنامج السياحى ولا لة

10. ياجماعه انا كنت بدات في الفيزا الالكتروني لو روحت بيها مجمع التحرير مش هيديني تصريح امني .

11. Amani Ahmed

Amani Ahmed عضو

Sandrabrid Elmahalwy

12. Zakaria Zïn

Zakaria Zïn عضو

مش انتو لي عاجبكم السيسي طيب سبتولو البلد وهربتو ليه

13. ياغريب كن أديب احييك

14. Shms Alhoria

Shms Alhoria عضو

السلام عليكم اخي بهاء وجزاك الله كل خير ،،، نحنامن سوريا اخي بلاردن هلا ووضعو صعب كتير وبدو طريقة مضمونة ليسافر ع المانيا الله يخليك اذا فيك تساعدنا ولك جزيل الشكر ،،، انابانتظار جوابك رجاء اخي الكريم

15. هل الاردن محتاجه تصريح امني ، اذا كانت المهنه فى الباسبور صاحب شركة

16. لو فيزا اون لاين بتصورها وتصور الباسبور وتعمل تصريح امني بيهم وانا عملت كده في فيزا تركيا اون لاين عشان انا معايا فيزا بريطانيا

17. Mohamed Helmy

Mohamed Helmy عضو

18. New Manio

New Manio عضو

لو سمحت انا مسافر السويد ذهاب وعوده... وفي الرحلتين عندي ترانزيت 9 ساعات في مطار اسطنبول وبفكر اطلع فيزه اخرج من المطار اقضي ال 9 ساعات دول في المدينه... هل في الحاله دي محتاج اطلع تصريح امني بردو ولا مش محتاج

مشاركة هذه الصفحة

جاري تحميل الصفحة...