صراحةً انتظرت لحد ما الأمور كلها توضح و أتأكد من كل...

الموضوع في 'نادي أسرار السفر' بواسطة Travel Secrets, بتاريخ ‏4 مايو 2017.

1. Hazem Magdy Taha Abouda Fouda

2. يعني الناس بتهرب ليه وتجازف وتكسر الفيزا عشان احنا عايشين في بلد الظلم والكوسه بلد المحسوبيه الكل عايز يهج بحثا عن لقمة العيش ومستوي معيشي افضل ملقهوش في بلده الي مش بتدي غير فئات معينه ولنا الله

3. يا بهاء.. واحد صاحبي زوجته أوكرانية وكان رايح معاها من مصر عشان يقابلوا أهلها في جورجيا.. كان حاجز قبل 10 مايو دا.. ورفضوا التصريح الأمني وقالوله ماينفعش يسافر سياحة.. لازم عمل او دعوة من هناك!!!
    ودا صاحبي وأعرفه شخصيا...

4. حسبي الله ونعم الوكيل ليه كل واحد بيقول يلا نفسي ليه مش بنحب بعض ونخاف على بعض ليه الواحد يعمل الغلط وهو عارف ان في ناس تانية ممكن تتضرر من الحاجة دي

5. هو التصريح الأمني للرجال فقط ولا للسيدات كمان

6. Adel Poctor عضو

بعض من هذه المعلومات صحيح والبعض يحتاج لمراجعة وللحصول على فيزا لجورجيا ممكن الاتصال بنا علي الواتس أب بجورجيا

7. عايز اطلع رحلة للبنان ونفسى حد يقولى هتكلف كام واخد فلوس كام وانا رايح وهل فى حد معانا فى البرنامج السياحى ولا لة

8. ياجماعه انا كنت بدات في الفيزا الالكتروني لو روحت بيها مجمع التحرير مش هيديني تصريح امني .

9. Amani Ahmed عضو

Sandrabrid Elmahalwy

10. مش انتو لي عاجبكم السيسي طيب سبتولو البلد وهربتو ليه

11. ياغريب كن أديب احييك

12. السلام عليكم اخي بهاء وجزاك الله كل خير ،،، نحنامن سوريا اخي بلاردن هلا ووضعو صعب كتير وبدو طريقة مضمونة ليسافر ع المانيا الله يخليك اذا فيك تساعدنا ولك جزيل الشكر ،،، انابانتظار جوابك رجاء اخي الكريم

13. هل الاردن محتاجه تصريح امني ، اذا كانت المهنه فى الباسبور صاحب شركة

14. لو فيزا اون لاين بتصورها وتصور الباسبور وتعمل تصريح امني بيهم وانا عملت كده في فيزا تركيا اون لاين عشان انا معايا فيزا بريطانيا

مشاركة هذه الصفحة